Direktlänk till inlägg 3 maj 2010

Animal planet

Av gisela jansson - 3 maj 2010 08:49

Alla nya TV-kanalerna som jag beställt har kommit nu. Vad jag saknat Animal planet! Nu är det Animal planet på hela tiden men... jag är besviken. Minns jag fel? Var det bättre förr? Just nu är det ett väldigt fånigt och väldigt amerikanskt sentimentalt program om en hundtrimmare i Bevely Hills. Det är övertöntigt och handlar bara om killen och hans "stackars" familj och minimalt om djur. Innan detta var det en figur i orange skjorta, stor kamera och jeep som försökte fota leoparder i afrika. Han kröp runt i buskarna med sitt blanka hår och rena skjorta och bablade om hur farliga alla djur som han stötte på var och hur olämpligt det var att krypa i buskarna och leta efter leoparder.


Okej nu bytte de program roliga djurklipp kattspecial och ja de är roliga. Tur! Annars är det mest apor och jag blir inte imponerad av hur smarta och lika oss de är. De är ju smarta och lika oss det är inte ens fantastiskt att de använder verktyg bara självklart.


Jag vill se filmer om vilda djur helst fiskar och kanske lite djurpoliser.

 
 
Linda

Linda

3 maj 2010 09:44

Hej.
Jag tycker det var bättre förr. Kollar inte alls lika ofta på det som jag kunde göra.

Snälla kan du ta dig tid och rösta på fyra body/pyjamas jag designat. Det tar inte lång tid alls, bara några sekunder. Skulle vara så snällt om du kunde göra det :) Ska bli mamma i slutet på maj och detta gör att jag har möjlighet att vinna tre månaders blöjförbrukning.

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238506

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243023

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=242255

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=237867

Tusen tack om du tog dig tid :)

http://lindahk.blogg.se

 
Ingen bild

Maija

11 maj 2010 17:26

Kommer ju massor av Aninimal Cops ibland, visserligen ganska sent på kvällen. Fiskar ser man dock inte så ofta;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gisela jansson - 4 mars 2015 16:11

Om någon undrade hur det gick med kattungarna Tommy och Annika så gick det bra. Annika heter numera Selma och bor på landet med en husse och en matte som älskar henne och dyrkar henne som en katt förtjänar. Tommy... ja hoppsan det blev lite kärlek. H...

Av gisela jansson - 4 mars 2015 15:45

I torsdags morse födde Eulalia sina ungar. På morgonen hittade jag två stora präktiga chocolate magpieflickor en pyttig chocolate magpieflicka och en liten svag och ämlig de white pojke. Glad över de båda större flickorna och orolig över de båda mind...

Av gisela jansson - 22 februari 2015 10:44

I morse hade Tuvstarr fått sin kull. Tre stora bjässar till söner. En av dem ser ut att vara lilac magpie. Liten risk att han är magpie fox som mamma vi får se. De är underbara! Pigga stora rörliga och söta som socker.             ...

Av gisela jansson - 20 februari 2015 10:52

Det var ett halvår sen jag skrev här. Har ingen aning om varför det blivit så faktiskt. har inte saknat att skriva här tills nyligen. Mycket har hänt och jag antar att jag inte riktigt haft tiden.    Liten kort resumé. det kommer mera. * Tre ka...

Av gisela jansson - 9 augusti 2014 22:56

Ibland händer saker man inte riktigt räknat med. Kortfattat en livräddningsaktion som utvecklades till kärlek. Tommy och Annika kom till mig för några veckor sedan. Annika har hittat ett nytt fantastiskt hem. Jag tycker två katter är lagom många men ...

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards