Alla inlägg den 21 december 2010

Ja!

Av gisela jansson - 21 december 2010 18:13

Den funkar ju! Min dator funkar! Jag sitter i köket och kokar knäck och samtidigt kan jag greja med datorn, skriva blogg går bra. Nu är jag glad! Och vilken tur att jag inte rusade iväg och köpte en ny då när jag trodde den var sönder!


Knäck ja... det tar lång tid för den i år... Jag har också gjort Rocky Road men en budget variant och lite nougat/ madelmassa/mandel/chockladpraliner. Mums!


Dagens marsvin är Chokladfabrikens Alastor Moody. Den lille pojken som inte ville snutta eller hur det nu var han slutade äta och jag fick stödmata honom dag och natt... jag blev så trött... Nu äter han själv han snuttar på sin mamma Hepzibah inte på Ogg. De andra båda ungarna snuttar på båda mammorna. Han är så söt Alastor och vältecknad han stannar här!  

Av gisela jansson - 21 december 2010 10:27

Va funkar den nu min dator? Nu skriver jag på min älskade gamla laptop. Min älsklings son klurade och pysslade med den och plötsligt fungerar den! Nåja jag litar inte på detta riktigt men... Han har liksom återställt alla driverserna... öh?


Åh vad skönt det är att sitta i soffan och luta armarrna mot knäna och skriva på sköna tanjentbordet medans sonen sitter med sin dator och inte står och hoppar bakjom mig och kräver sin maskin!


Fast dagens marsvin som jag tänkte presentera finns inte på bild i denna dator... så det får vänta.

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards