Alla inlägg den 20 maj 2011

Av gisela jansson - 20 maj 2011 20:18

Lite avundsjuk är jag på lilla Linux som vid det här laget nog är framme i Kalmar och marsvins SM. Nu tror jag inte en liten marsvinsunge uppskattar denna tillställning alls så mycket som jag skulle ha gjort eller ens som de äldre rutinerade utställnings marsvinen gör nej Linux har nog haft en tuff dag. I morse började resan med en cykeltur sen tåg sen pendel sen buss överlämning och så bil tillslut då. Det är inte mycket kvar som linux inte färdats i... U-båt... öh... helkopter kajak kanske. Lycka till alla lyckliga som får vara med på SM och lycka till söta lilla Linux i ditt nya hem!


Jag passade på att se lite utställningar när jag ändå var i storstaden. En jättehäftig fotoutställning på Kulturhuset, pinsamt nog har jag glömt konstnärens namn... Mycket speciella stämningar på mycket stora foton. Maffigt.


Kottens tass är fortfarande svullen kanske lite bättre men jag törs inte släppa djuret än. Det är nog inte lätt att gräva efter maskar med den onda tassen. Äter och dricker gör kotten även om jag tycker den kan äta lite mer... Vi får se i morgon om den känns släppmogen eller om jag måste lämna över till viltvårdaren då den inte får stanna här mer än 48 timmar.


Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards