Alla inlägg den 16 januari 2012

Av gisela jansson - 16 januari 2012 13:25

I dag är jag på ett jävla humör och allt har gått fel. Biblioteket var stängt så jag kunde inte lämna in mina böcker... som nu börjar kosta... På vägen dit cyklade jag omkull och folk såg. Caps Lock har en megagigantika hakböld och mår inte jättebra hon har rasat i vikt mest troligt för att hon är mobbad i buren och törs äta men jag rädd att hon har ont i hakan eller fått en följinfektion. Varför drabbas alltid mina favoriter av konstiga åkommer så jag måste oroa mig halvt till döds? Varför i helvete har jag inte fått något SMS om att våra pass är klara? Varför måste allt som funkar för alla andra alltid bråka med mig? Det blir verkligen alltid fel på sånna här saker... jag vet ingen annan som gått till banken tre gånger för att betala samma räkning utan att lyckats heller ingen som inte får något pass. Jag blir så nervös hur ska vi hinna fixa visum när vi inte får passen? Blä! Så ska jag snart åka och jobba. Skitkorvsdag!


Ja det kändes skönt att vräka ur sig lite ;-).

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards