Alla inlägg den 21 mars 2010

Av gisela jansson - 21 mars 2010 19:01

När man går och stretar i en och en halv timme i ankeldjup tung snö dragandes på en cykel är det lätt att bli bitter. Här är min gnäll lista möjligen är den komplett.


Det blir aldrig vår det bara snöar, Sonen har tonårshormonsurighetsattaker och tycker att allt jag gör är fel, Sigrid är för tjock, chefen är elak, jag har inget körkort, för många av mina kära marsvin har dött för unga de sista åren, min cykel är trasig, jag är tjock och har håriga ben, jag är morgontrött, har inga pengar, jag måste gå till tandläkaren, sonens nu enda par jeans är trasiga måste köpa nya men han vill inte följa med och prova, jag har glömt att boka tvättid, min pappa är död, jag har inga bra ideer på mat vi äter alltid så tråkig mat, jag är gråhårig, vill ha nya glasögon men måste till tandläkaren och köpa cykel för pengarna, det är aldrig något bra på TV, jag har ingen siames, min dator laddar inte sitt batteri, jag har dålig självdisiplin och får inget gjort i ateljén, jag har migränskalle och dåliga knän, jag hittar ingen rik man med stor bil, min mamma har sovit över hos mig och som vanligt lämnat en stor hög tidningar och annat skräp överallt, jag har tappat bort mina vantar, jag har ett jobbigt ex som fått en hjärnskada och nödvändigtvis måste ringa om ingenting varje dag, jag har ekonomisk fobi, jag borde både städa och diska, alla mina guppy dog i sommras, jag har ingen häst, James har ont i snoppen och Nougat har en knöl, jag måste tvätta fönstren och plantera om blommorna, jag har bränt maten för att jag skriver blogg samtidigt som jag lagar mat igen, jag har hosta nej nu får det räcka tror jag.


Sammanfattningsvis det är SYND OM MIG!

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards