Alla inlägg den 13 april 2010

Av gisela jansson - 13 april 2010 15:51

Jag satt och hade Lily i famnen när sonen kom hem från skolan jag var lite lat och bad honom sätta tillbaka henne i buren. En ganska lång stund efteråt gick jag in i köket för att kolla varför marsvinen förde ett sånt förskräckligt liv. Då får jag se Lily sitta i fel bur med stor tuss Episkeypäls i munnen. Jag frågade H om han var säker på att han satt marsvinet i rätt bur, det var han, bara det att han trodde det var Ogg han satt in... När man tänker på saken är de ju rätt lika Ogg och Lily de har ju samma pappa trots allt, Nougat min pärla. Ogg har växt mycket och är inte så mycket mindre än storasyrran Lily nu faktiskt. Men han får nog vara lite mer noggrann med var han sätter djuren. Jag tror det gick bra inga stora skador siktade.


Ungarna är så otroligt söta de hade skuttstund i morse popcornpoppade som bara den. Bedårande! De är så söta i typen alla fyra men öronen står kaxigt rakt upp, de är lite korta får man nog erkänna. En av pojkarna Quirrel har stor navel. Jag var väldigt nojig över den igår kväll och fick för mig att han hade navelbrock men nu tror jag inte det längre det är ju liksom bara själva navelpluppen som är större än de brukar om det är brock borde det väl vara som en bula på magen väl?

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards