Alla inlägg den 6 juni 2010

Av gisela jansson - 6 juni 2010 09:14

Tre av de fyra djur som ska med till SM har varit självskrivna i evigheter men den fjärde har jag klurat på länge. Vi brukar ju ha så väldans många djur att välja på men de tiderna verkar förbi i allafall tillfälligt. Elvar, Ogg och Uffe ska med naturligtvis... men sen då? I transporten finns fyra fack så det är ju dumt att inte fylla det sista. Babinski och Lily har båda kanon kroppar men de måste faktiskt sättas med hane nu det är mer än dax. Efter att ha klämt och tittat en lång stund på flera kandidater kom jag fram till att Zezima ska med hon är liten men kompenserar sin litenhet med en mycket välmusklad och kompakt kropp. De fyra som nu kommer att åka kan vi verkligen vara stolta över!


Vi kommer att åka på lördag morgon och sova i sovsalen och äta middag och festa på kvällen. H ska faktiskt med. Så det blir lite dyrt att betala hela kalaset dubbelt men det blir nog trevligt.


På lördagen har vi inget att ställa så jag tänkte vimla runt och titta på bedömningar och kanske hjälpa till lite om det behövs någonstans.


Nu hade jag tänkt sätta ihop mina nya kärlekspar idag men det kom ju en liten unge och krånglade till min planering... Nu vill jag ju inte flytta på Jordan och lille Regulus så jag måste tänka om. Vill att det ska bli rätt så jag inte måste flytta runt dem fler gånger med tanke på att de snart ska ut till stugan och några ska till SM så det blir ett himla flyttande ändå. Hm måste klura lite till...

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards