Alla inlägg den 7 december 2011

Av gisela jansson - 7 december 2011 20:24

Grattis Ynk på ettårsdagen!

Av gisela jansson - 7 december 2011 19:59

Nej det gick inte bra. Alecto ville inte ha frukost i går men sen åt hon ju både grönsaker och Critacal Care frivilligt. Jag tyckte hon såg bättre ut under dagen men på kvällen la hon sig till rätta i ett tygrör. Jag kände p¨å lukten att det inte skulle gå. Jag försökte inte mata mer hon har så länge varit tunn jag visste att något var fel så det fanns inte mycket att göra. Jag var ändå inte beredd på att det skulle gå så snabbt för även om hon varit smal har hon varit pigg och glad och ätit bra. Ibland har jag kommit på henne med att sitta och burra men inte mycket. Jag tror inte hon hade ont nu heller hon somnade stillsamt i sitt tygrör i sin bur tillsammans med sina vänner. Lite vackert faktiskt men jag hade gärna haft henne kvar lite längre hon blev ju inte ens fyra år. Vi saknar henne... fy vad vi saknar henne! Både H och jag är riktigt ledsna hon var så speciell vår älskade lilla Alecto.      

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards