Alla inlägg den 11 februari 2011

Av gisela jansson - 11 februari 2011 09:18

Färgen på bebisarna lämnar mig ingen ro jag funderar och tittar, analyserar och undrar. Svaret hittills är vet inte. Kanske är de trots allt choklad men troligare är det någon typ av "ljussvart med brunton" eller som en av mina jobbarkompisar föreslog att jag ska döpa färgen till Snygg så låter det bättre. Det där med snygg är ju sant för det är en mycket snygg färg.


Jag tyckte också att hanarna var så fantastiskt vältecknade från början nja det är de väl kanske inte heller när den första euforiska lyckan lagt sig. MEN det är inte klokt så söta de är! De har så fin typ särskilt honan Spotify och den randige hanen Skype. Han är väldigt randig Skype inte mycket till rygglinje men från båda sidorna är han som tagen ur skolboken synd bara att de perfekta fälten löper i band runt hans kropp istället för att mötas i en snygg rygglinje... Honan är så söt att man kan äta upp henne men rutig är hon inte på något sätt. Bäst tecknad är bläspojken Steam och jag hade precis börjar fudera på om jag inte kunde stå ut men bläsen och spara honom om det visade sig att han var choklad när jag plötsligt hittar ett pälsriktningsfel i hans nacke! Men blä då! Det var oväntat, pälsriktningsfel är inget som brukar dyka upp på mina ungar. I förra kullen hade jag räknat med att kunna hitta något eftersom mamman har "tuffsiga" förfäder men inte i denna kull, äh. Jaha, då är Steam till salu till kel då men de andra ska jag skriva några mejl om först innan deras framtid är utstakad.

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards