Alla inlägg den 7 juni 2011

Av gisela jansson - 7 juni 2011 21:34

Nyss var vi på picknick med brännboll med sonens klass. Vi spelade klassen och syskon mot föräldrar och lärare. De rackarns elverna vann med ett ynka poäng... äh;)


Zelda har flyttat. Hennes nya människor åkte långt för att hämta henne det känns ju bra att de är beredda att satsa lite på henne det är hon värd. Det känns som ett jättebra hem. Nu hoppas jag Zelda lever upp till deras förväntningar (ja varför skulle hon inte det?) och att Zelda får det precis så bra som jag tror.


Jag har ett tag oroat mig för Elie i fredags verkade hon väldigt trött och jag tyckte i alla fall ett litet tag att hon rosslade och lät när hon andades. Under utställningen i Järna då vi var borta hela dagen oroade jag mig en hel del för tant Elie men hon var riktigt pigg när vi kom hem. Nu andas hon bra utan missljud, hon äter med god aptit och har inte gått ned i vikt men hon verkar trött hon ligger och vilar väldigt mycket. Som det är just nu vet jag inte om det är något att oroa sig för eller inte. Kanske hon bara börjar bli gammal...? 

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards