Alla inlägg den 9 juni 2011

Av gisela jansson - 9 juni 2011 10:08

Just nu sitter fyra hanar ensamna hos oss. Det känns inte bra det blir en massa burar att mocka men framför allt så är det inget vidare för killarna. Sir och Isidor ska strax få träffa tjejer så de får snällt vara solo 1,5 vecka till men Victor och Uffe ska jag försöka få ihop ska strax bada dem och bygga hage i hallen. Uffe har inga dejter inbokade på ett tag och Victors öga är dåligt igen... jag ger upp han får lov att stanna här man kan inte sälja defekta djur... Jag har ingen aning om det kommer att fungera, nervöst.


Efter utställningen i Eskilstuna ska jag sätta hop kärlekspar minsann! Sir ska träffa Merope och Lily det ska bli kul att sätta ihop de gamla bästistjejerna igen hoppas de finner varandra på nytt och har lika kul ihop som när de var unga och helt oskiljaktiga. Alastor ska träffa Pansy och Isidor ska träffa Lemon Lace. Då blir James utan burkompis lagom till lilla Troll ska flytta från mamma, perfekt!


Snälla hjälp mig att hålla tummarna för att Uffe och sonen Victor kommer att funka ihop!

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards