Alla inlägg den 3 juni 2012

Lat

Av gisela jansson - 3 juni 2012 09:59

Nyss var det första gången som jag öppnade balkongdörren och spanade på vädret innan jag började skriva blogg för att veta vad jag skulle skriva. Man kan tycka att vädret är ett torftigt ämne och vanligtvis håller jag med om det men igår var det ju väder! Ett förfärligt väder! Jag var inne hela dagen och bara latade mig det enda vettiga jag fick gjort var att skicka ändringarna till hemsidan och trimma tre av sex marsvin och att vi ägnade mycket tid åt de små ungarna. Vädret känns viktigt för jag vill ut på promenad efter två dagar innomhus... eller vill jag måste annars känner jag mig sjuk nästan om jag inte rör mig. Ni kanske undrar hur vädret var där på andra sidan balkongdörren? Svaret är att jag vet inte det såg inte ut som något väder alls. Det var fortfarande kallt men det regnade inte och det blåste inte och fåglarna hade börjat sjunga igen men himlen var grå och hemlighetsfull. Hela vädret var ett enda stort mellanting mellan okej och fy. Vi får se om det blir en promenad eller om det får bli en hemmafixardag bara.

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards