Alla inlägg den 24 mars 2013

Av gisela jansson - 24 mars 2013 23:52

Ja Pansan gjorde det! Hon är champion! Jag är jätteglad över det! Alastor som jag nästan strök blev Bis Pet 2 och Isidor fick HP jag vet att domaren gärna gett honom silverkort men de är ju begränsade. Superdag var det i Brändåsen en jättekul utställning. Tacotårtan var verkligen god! Jag var helt slut när jag kom hem.


Idag har jag hängt mina teckningar till konstrundan i påsk. Det var väldigt svårt och tog lång tid. jag fick göra om många gånger innan det kändes bra.Ibland stämmer inte verkligheten med hur man tänkt sig att det ska bli. Nåja jag är väldigt nöjd med de flesta av teckningarna och det duger. Fy så kall och trött jag var när jag kom hem. Men efter ett bad och en tupplur i soffan känns det bra igen.


Nu börjar den sista darriga väntan på Doris kull. Det känns lite olustigt efter allt somhänt på sista tiden. Hjälp mig att hålla tummaran för Doris och hennes bäbbar snälla! Jag vill ha levande ungar och en oskadd mamma tack.


Nu ska jag spela marsvinspelet. Det är kul det! Inga marsvin dör. ;-)

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards