Alla inlägg den 29 november 2008

Av gisela jansson - 29 november 2008 18:47

Är det inte helt otroligt att de popcornskttar! De är födda 67 gräktighetsdagen och ett och ett havt dygn gamla och redan glada! Det tog en evighet att mocka deras bur, jag glömde hela tiden bort vad jag gjorde och bara tittade på ungarna när de sprang runt. Sonen gullar med dem hela tiden. Han brukar kunna vara lite ängslig över småungar men de här är så livliga att han inte behöver vara orolig skulle jag tro. Han tycker att det är den gulligaste kullen, utom när hans egen hona Ginny var småbarnsmamma förståss.


Tianas mage var nog inte så dålig som jag trodde. Hon får stanna med kompisarna. Men hon har helt klart fått tillbaka lite urinvägsinfektion, vet inte om det skulle vara bättre dock. Vi får se.


Har jobbat på i ateljeen och kommer att hinna klart, det känns bra men det är en hel del jobb kvar i morgon. Nu vet jag att det kommer att funka iallafall.

Av gisela jansson - 29 november 2008 10:05

Ungarna är ännu sötare idag! Allt ser bra ut, alla hänger med och snuttar. Elie är en mönstermamma. Måste verkligen anstränga mig för att göra något annat än bara sitta och titta i buren.


Är arg på sonens far i vanlig ordning men det är väl det man ska ha ex-män till antar jag. Han har ju fått en hjärnskada så man förväntas ha överseende med honom jämt, ibland tar det slut, överseendet alltså. Han sliter all energi ur mig.


Och sen har vi sorgrbarnet Tiana som är dålig i magen igen. Nu kan vi inte skylla på mediciner för det var längesen hon åt några. lilla söta Tiana. Måste nog flytta henne till egen bur för jag tror inte det är särskillt lämpligt att hon är i samma som bäbisarna. Man vet ju inte vilka bakterier som finns i hennes kladdbajs, vill inte att barnen ska bli sjuka.

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards