Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

Nu är jag arg!

Av gisela jansson - 2 oktober 2009 22:41

Jag har nog haft lite tråkigt nu när jag varit hemma och sjukat mig för jag gick fullkomligt i taket av kvällens Idol! Åh vad arg jag är! Fast det är jättelöjligt att bli arg över sån sak... men jag är arg ändå! Grrr agh... eller hur man nu skriver... Jag trodde ju man kunde lita på juryn jag har ju höjt dem till skyarna så tar de med schlager Camilla som wildcard och hon blir inte ens utröstad! Oj vad de ångrar sig nu när de fått höra henne fullkomligt slakta en låt till... en låt jag vanligtvis verkligen gillar. Skämmes människa hur mycket kan man egentligen få göra bort sig i TV och inte ens bli utröstad?


Synd att inte Moa blev wildcard och synd att det var Jon som åkte, ja ni vet ju vem jag hade velat se lämna detta. Erika och Eddie tycker jag inte heller är så skoj precis. Mina favoriter just nu är Calle, Tove, Reza, Erik (fast han var inget vidare idag) och naturligtvis hon som är en klass för sig Mariette! Hon är bra hon!


Nu har jag rasat ut och ondgjort mig tillräckligt, få se om jag kan somna efter detta! Oj vad Idol får mig engagerad undrar varför...?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av gisela jansson - 4 mars 2015 16:11

Om någon undrade hur det gick med kattungarna Tommy och Annika så gick det bra. Annika heter numera Selma och bor på landet med en husse och en matte som älskar henne och dyrkar henne som en katt förtjänar. Tommy... ja hoppsan det blev lite kärlek. H...

Av gisela jansson - 4 mars 2015 15:45

I torsdags morse födde Eulalia sina ungar. På morgonen hittade jag två stora präktiga chocolate magpieflickor en pyttig chocolate magpieflicka och en liten svag och ämlig de white pojke. Glad över de båda större flickorna och orolig över de båda mind...

Av gisela jansson - 22 februari 2015 10:44

I morse hade Tuvstarr fått sin kull. Tre stora bjässar till söner. En av dem ser ut att vara lilac magpie. Liten risk att han är magpie fox som mamma vi får se. De är underbara! Pigga stora rörliga och söta som socker.             ...

Av gisela jansson - 20 februari 2015 10:52

Det var ett halvår sen jag skrev här. Har ingen aning om varför det blivit så faktiskt. har inte saknat att skriva här tills nyligen. Mycket har hänt och jag antar att jag inte riktigt haft tiden.    Liten kort resumé. det kommer mera. * Tre ka...

Av gisela jansson - 9 augusti 2014 22:56

Ibland händer saker man inte riktigt räknat med. Kortfattat en livräddningsaktion som utvecklades till kärlek. Tommy och Annika kom till mig för några veckor sedan. Annika har hittat ett nytt fantastiskt hem. Jag tycker två katter är lagom många men ...

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards