Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av gisela jansson - 18 augusti 2009 19:45

Kom på en sak... nu måste jag få skryta lite. Vi är ju mästare på att föda upp fina marsvin! På dubbelutställningen i Järbo gick det ju jättebra för våra djur. I pet finalerna var Uffe som vi inte fött upp men som vi äger, han blev BIS-Pet 7 i ena finalen. Ginny BIS-pet 3 i den andra. Våra avsålda uppfödingar Imperio och Phatmage (Magie) gick ju också till final! Ja och Episkey som vi fött upp och ställde i ras blev champion. Det är ju riktigt bra ju, tre kan vi vi kalla dem Chokladfabrken´s djur i final i Pet. Jag vet inte riktigt om vi kan titulera Chokladfabriken oss än vi har ju inte fått siffran än men lite gjorde jag det nu iallafall. Oj vad jag skryter det känns nästan lite väl... men oj vad stolt jag är över våra fina djur och vårt uppfödarnamn som håller på att godkänt!


Ja och nu är sommarlovet slut på gott och ont. Ja vad ska man säga om det...

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards