Alla inlägg den 5 januari 2010

Av gisela jansson - 5 januari 2010 16:52

Nu har vi varit och åkt slalom hela dan. Fy så galet roligt det var! Sonen kämpade med att komma upp när han ramlat och med kalla obkväma pjäxor det var nära att han gav upp innan han började. Han var sur tills han plötsligt knäckte koden och fick kontroll. Sen var han glad trots onda kalla fötter. Jag trodde jag skulle vara ringrostig och feg men icke. Jag for fram som jag aldrig gjort annat. jag gillar farter jag...


Inga vurpor eller brutna kroppsdelar så efter maten får jag ta itu med Lilys badande och det andra fixet. Vilken lyx med bara ett djur att förbereda!

Av gisela jansson - 5 januari 2010 10:01

Idag ska vi åka i lilla Sunnerstabacken. Jag har aldrig varit där... H ska åka skidor för första gången i sitt liv! Jag ska vara skidlärare... hm. Själv har jag inte åkt slalom på... nej det vet jag inte... länge! Under många år var jag verkligen uppe i fjällen eller i Schweiz och åkte varje år! Men det var innan jag fick H. Nej då jag är inte så himla duktig men jag gillar ju farter och är ganska orädd. Med tanke på det och ringrostigheten hoppas jag att jag inte bryter något ben för jag vill så gärna till Kista i morgon!


Jag tror Lily är färdigtrimad så det är tassar öron och bad kvar på henne bara då. Ska bli så kul! Nu känns det så tråkigt att jag valde bort Pet dagen igår...

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards