Alla inlägg den 12 januari 2010

Av gisela jansson - 12 januari 2010 16:33

Nu har jag faktiskt ledsnat ordentligt på denna kyla. Jag bara fryser hela tiden blir aldrig varm. Jag måste ju ut för att komma till jobbet och andra grejer då blir jag nerkyld och sen sitter det i resten av dagen. Jobbigt! Jag blir så trött av frysandet också somnar i soffan så fort jag sätter mig inlindad i en filt. Nej nu vill jag ha sommar då är det lagom varmt. Jag är ett tropiskt djur jag.


När jag satt min kassatimme på jobbet idag slog det mig så bortkastad den timmen kändes. Det är ju bara så himla tråkigt att sitta i kassan. Undrar hur många tråkiga kassatimmar jag gjort egentligen? Man får liksom ingen mental stimulans i kassan. Man måste vara koncentrerad på det man gör för man får inte göra fel, så man kan inte tänka på annat samtidigt är det så enkelt att det inte ger hjärnan någon utmaning. Det är inte ens stressigt och man kan inte påverka någonting man är som en robot helt enkelt. Det känns som jag slänger bort mitt kära liv och min tid på att göra inget. Det stör mig.


Nu när hela inlägget låter lite grinigt kan jag säga, nej så farligt är det ju faktiskt inte och marsvinsungarna är supersöta!

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards