Alla inlägg den 10 januari 2010

Av gisela jansson - 10 januari 2010 20:22

Episkey har ont jag vet inte riktigt var men hon haltar med ett framben och om jag klämmer igenom henne verkar det sitta långt upp. Hon är inte svullen. När jag känt på henne en stund skriker hon hela tiden, så jag blir lite förvirrad. Hon har varit lite låg och stillsam ett tag har jag märkt men jag trodde hon var missnöjd med ungarnas närvaro i buren. Skumt jag vet inte vad som hänt om hon sträckt sig eller om hon är sjuk. Hon äter bra iallafall och jag avvaktar ett tag. 


Ungarna går upp i vikt och börjar nu undersöka maten och omginingen. SÖTA SÖTA SÖTA! De håller ihop alla tre hela tiden. Luckybucket är "huvudmamman" hon vill helst ha ungarna ifred och jagar ibland iväg Zezima men går hon iväg för att äta kommer genast Zezima och passar barnen. Båda har massor av mjölk och det snuttas ivrigt. De här ungarna är verkligen bortskämda!

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards