Alla inlägg den 7 januari 2011

Av gisela jansson - 7 januari 2011 11:35

Kom på en sak! Grattis älsklings Ogg på ett årsdagen! Grattis Nimbus 2000 och syrran Nagini (nu Smulan) också!


Sätter in bild på Ogg ett av de mest speciella marsvin jag någonsin träffat hon har träffat mig rakt i hjärtat! En bild på hur ettåringarna såg ut för ett år sedan sätter jag också in. Nimbus som har en massa vitt i ansiktet kommer hit på söndag han ska dejta med Lily ett tag hoppas på underverk.     

Av gisela jansson - 7 januari 2011 11:08

I helgen ska marsvina oss massor... ja det är inget ovanligt men... Det ska vara lite organiserat nu tyckte vi. På söndag blir det Kallhäll utställningen och det ska bli sjukt kul! I morgon ska vi till Kistamässan med klappedjur och stå och informera om marsvin hela dagen. Hoppas det blir roligt och det känns bra att göra en insats för SMF som inte har med utställningar att göra. Jag vill ju gärna arbeta för marsvinets status och kan man stå där och informera eventuella blivande marsvinsägare hoppas jag kunna ge många människor en vettig uppfattning om vad ett marsvin är och vilka behov de har.


I går kväll var jag helt sänkt håller på att bli riktigt förkyld igen. Ont i halsen och snorig är jag men jag låter inte detta stoppa mig... så sjuk är jag inte.


Nej nu ska det förberdas marsvin för helgen och sonen måste väckas... det är dax att vända rätt på dygnet för honom nu...

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards