Alla inlägg den 23 september 2009

Av gisela jansson - 23 september 2009 10:50

Igår blev jag riktigt sjuk på eftermiddagen. På morgonen kände jag mig lite trött och lättstött lite gnällig men inte sjuk. Sen på eftermiddagen slog det till ordentligt, jag har aldrig varit med om något liknande, plötsligt och jag menar verkligen plötsligt fick jag feber. Låg i soffan och skakade och hackade tänder och trodde att jag skulle frysa ihjäl. Jag antar att jag hade hög feber sen hela natten frös och svettades. Nu är det lite bättre men fortfarande feber och jag har sjukt ont överallt mest i fingrarna, huvudet, höfterna, nacken, benen och magen. Stackars mig! Man kan ju inte veta men nog kan det väl vara svininfluensan?


Mina stackars djur fick ingen riktig kvällsmat, jag kunde verkligen inte gå upp och mata dem. När jag har hög feber mår jag illa och vill inte spy, så jag låg envist stilla i min soffa med hinken brevid. Jag klarade mig tack och lov! H fich ge marsvinen hö och äpplen. Hela golvet är höigt men det var slut i burarna på morgonen så han var rätt snål. Nu har de fått mer hö, vitkål och morötter... så nu är jag lugn igen.


Nej nu måste jag nog lägga mig igen... Så här sjuk har jag inte varit på många år men jag överlever nog...

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards