Alla inlägg den 6 juni 2009

Av gisela jansson - 6 juni 2009 19:30

Ja, det är klart hon gjorde det igen vår fantastiska Ginny! 92p 1/2 silverkort och för fjärde gången på raken BIS Pet 1! Kommentarer överflödiga! Eller... jippiii Ginny du är en supergris!


Episkey min fina söta envisa cream, som inte vill sitta fint på plattan, var jättefin idag! Det gick jättebra, mycket bättre än jag hoppats på! 89p 1/2 CERT! BIR! Ingen placering i finalen men det hade ju varit lite väl oväntat. Jag är så nöjd!


Luckybucket min lilla söta magpieflicka fick 86p som alla mina magpie alltid verkar få, det är okej. Hon blev trots allt BIR J, fast det var ju inte särskilt fantastiskt eftersom hon var ensam nonselfjunior...


Nu blev vår andra uppfödargrupp godkänd! Yes äntligen! Fin rosett fick vi. Nu ska vi ansöka om att få bli uppfödare på riktigt! Vi vill gärna heta Chokladfabriken. Mitt mål var att bli klar under 2009 och det verkar som målet kommer att uppfyllas. Jag är så glad!


Det är bara glada nyheter idag! Ungarna ser riktigt pigga ut och de borde klara sig! Jag är så glad för det med. Hanen kommer att heta James efter Harry Potters pappa. Sen kvarstår problemet med flicknamn ur HP på J. Det finns Jane ( lite tråkigt), Joanne ( lite fånigt), Jordan och Jorkins ( som ingen av dem känns särskilt kvinnliga). Inget namn är perfekt för sötflickorna har inte bestämt mig än men snart tror jag... Äh vi har bestämt oss Jordan på nonselfhonan och Jane på cresthonan hon är för söt för att heta Jorkins. Antal öronveck James 1st, Jordan 0st, Jane 2st.



Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards