Alla inlägg den 20 juni 2009

Av gisela jansson - 20 juni 2009 21:19

I morgon jobbar jag sista dagen innan jag får fyra veckors semester! Det är så skönt så det är inte klokt! Det bästa är ju att kunna sova när jag vill och slippa passa tider! Ingen klocka kommer att ringa 05.00 på länge!


Jag ska börja semestern med att vara duktig! Förråden och skåpen här hemma ska röjas och jag ska slänga en massa skrot som jag inte behöver, äntligen! Jag har så mycket skräp att jag blir nästan äcklad! Sista veckorna ska vi ut till stugan och bara vara. Marsvinen och katterna följer med förståss! Sen ska jag gå en massa långpromenader och åka på cykelutflykter med sonen. Vi ska ut på en båttur till havs och det blir nog några fler kul äventyr får vi hoppas. Redan nu på måndag ska vi ut till stugan och slå gräset och göra en hässja så marsvinen har hö sen när vi kommer ut. Så ska vi titta på kattungarna som min mamma fått eller rättare sagt Sveas mamma har fått.


Nu har vi fått uppfödarprovet jag och sonen. Så det är väl till att knåpa ihop något klokt så är vi uppfödare sen, vad kul! Men jag vet inte om vi måste göra varsitt eller om det funkar om vi gör det ihop, förvirrad! Någon som vet?

Presentation

Omröstning

Gillar du marsvinsutställninger?
 Ja
 Nej

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards